Amazon MP3 Clips

Wednesday, October 5, 2011

bila curang

urrmm,aku anti sgt lahdgn ayt bila curang nie..sbb aku tak suke bf aku curang..tiap mase aku asek gelisah jek bila aku terpk kan dia..utk hilangkan gelisah aku nie aku p0n pegila stalker fb dia..aku kan ada password fb dia..tu laaa nk dpjgkn cite mmg ada bnde yg dia sorok lah kat situh kan..pe lagik saket ati dan api aku makin meluap2 lah jwbnyer bila aku pat taw yg dia kwn blk dn anne lah dgn yusniza bodoh babi tu lah..mcm sialll!! tp dia cakap dia x add p0mpuan tuh..dia bole bg alasan kat aku fb skg dah bengong dan jgn pcye sgt kt fb skg..aku xpcye lahhh!! smpy mati aku xnk pcye..spmy skg yg aku tga menaip nie pun aku tetap xpcye..saket ati aku.....!!!! lau nk pegi kat pompuan tuh pegi jelaaa..tinggalkn aku yg tga saket ati ni sorg2..bikin panasss!!! huh..pastuh sape xmrh biler ite tgk dia kumen2 ngn aweksss kan???!!! fb aku sume dia pegi block yg alki tego aku..smpy sume besfren laki aku dia buang..abistuh aku nk kwn ngn sape?? nk kawan ngn dia mmg x bole kawan lak kan sbb dia pun cepat naik anginn..huh!! saked ati betul nak aje aku pecahkan lappy nie..tp disbbkn lappy ni nenek aku yg beli bukan dia..lau x da lame aku hancorkan..eeeeeeeeeeeeeeee!! yang terbaru pulakk dia add pompuan  nie..aku stalker punye stalker..upenye tuh awek acappp..asyraf omer..aku pun apelagi..tanjat gilerr!! aku pun ase marah gilebabi..huh! geraaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..aku benci lah malas lah nak teruskan type lagi..p mampos lah lau dia nk curanggg..bia aku sendiriiii..bole idup pe.,.lagik bebas!!

Wednesday, August 10, 2011

kisah IQA


Norzulaikha bt Mashar adalah seorang anak kelahiran Kelantan. Nama panggilan atau nama timangan di kalangan keluarga dan rakan-rakan ialah Iqa. Mempunyai dua orang adik beradik dan Iqa adalah anak sulung mempunyai seorang ibu mithali yang bertanggungjawab. Dilahirkan dari keluarga sederhana namun penuh dengan kebahahagiaan. Dia tidak pernah mengenal erti kepayahan dan kesusahan sejak dari kecil lagi. Dia sentiasa tabah menghadapi ujian dan gigih untuk maju ke depan walaupun menempuh pelbagai rintangan dan dugaan yang penuh cabaran dalam kehidupannya. Walaubagaimanapun orang disekelilingnya telah memberi kesedaran dan tanggungjawab yang lebih untuk menghadapi segala rintangan tersebut untuk pandang ke depan tanpa menoleh ke belakang.
Hidup bersama bilangan ahli keluarga yang sederhana dan mempunyai ibu mithali yang penuh tanggungjawab dan penuh dengan kasih sayang telah memberikannya pengalaman yang perit sejak dari kecil lagi untuk terus maju ke hadapan tanpa mempedulikan percakapan negatif orang disekelilingnya. Bagi pandangan Norzulaikha ,seseorang yang banyak memperkatakan orang lain tanpa mempedulikan perasaan seseorang yang diperkatakan adalah orang yang gagal dalam kehidupan. Bak kata pepatah,umpama lidah tidak bertulang tetapi lebih tajam dari sebilah pedang. Asyik bercerita tentang keburukan orang lain sampai kehidupan sendiri pun tidak terurus. Kesan dari terlanjur percakapan yang boleh menggadai maruah dan juga kerana mulut atau tutur kata yang tidak elok boleh juga menjadikan badan sendiri binasa.

            Norzulaikha binti Mashar telah dibesarkan di Beranang,Selangor pada tanggal 2 April 1989. Sewaktu zaman kanak-kanak, hidupnya penuh bahagia dan riang sekali seperti kanak-kanak yang lain tetapi peluang yang digapai hanya sementara ketika Iqa berumur 15 tahun, dia kehilangan seorang bapa yang amat sangat dia sayangi dan cintai di dalam hidupnya.. Sesungguhnya Tuhan itu Maha Esa dan lebih menyayangi hambanya itu, arwah ayahnya telah pulang ke rahmatullah sewaktu dia masih memerlukan seorang ayah untuk membimbingnya dan mengajar erti kehidupan dan memberikan kasih sayang yang penuh dari seorang lelaki yang bergelar bapa. Walaupun dalam kesedihan dan juga tekanan dia sedar bahawa kehidupannya perlu juga diteruskan seperti insan yang lain kerana setiap dugaan harus ditempuh dengan redha. Dia meneruskankan hidupan seperti insan yang lain dengan normal dan mendapat sepenuh kasih sayang dari ibunya yang amat memahami anak sulungnya itu.
Kata orang yang pergi biarkan pergi,yang hidup harus meneruskan kehidupan dan menjadikan pemergian itu pengajaran dalam hidup.
Setelah kehilangan ayahnya yang tersayang dia telah berulang kali berpindah sekolah di Beranang iaitu di Sekolah Menengah Kebangsaan Khir Johari ke Sekolah Menengah Kebangsaan Beris Panchor di Kelantan iaitu di tempat kelahiran asal ibunya. Sebelum ini ramai saudara mara yang ingin menjaganya namun tidak ada sesiapa boleh memisahkan hubungan anak dengan ibu kandungnya sendiri yang lebih memahami Iqa dari orang lain. Dengan penuh kesabaran dan pengertian dia telah bertukar dan menetap di negeri Cik Siti Wan Kembang atau diberi nama negeri Kelantan. Di situ, dia tinggal bersama ibu,adik,nenek dan datuknya. Di sana, dia telah mempelajari suatu budaya yang sangat berbeza dari tempat kelahiran Iqa seperti gaya hidup,pemakanan,pemakaian dan sebagainya. Semuanya adalah sangat berbeza dari apa yang diinginkannya. Menurut kata Norzulaikha,dia amat bersyukur kerana telah berpindah dari Beranang ke Kelantan. Jika tidak,dia seorang yang sangat berbeza sewaktu sebelumnya. Dari seorang kanak-kanak yang nakal dia telah berubah menjadi seorang anak yang matang di Kelantan walaupun menghadapi ujian yang sangat besar dalam hidupnya. Namun begitu kehidupan ini begitu adil,dugaan yang telah diberikan oleh Allah SWT kepada Iqa mempunyai hikmahnya tersendiri.
 
            Dari seorang yang berperwatakan riang telah bertukar menjadi kepada seorang yang pendiam dan merendah diri. Baginya,ketiadaan seorang ayah seperti orang lain menjadikan dia seorang yang lain dari yang lain. Dia hanya mampu berdiam diri memerhatikan orang disekelilingnya yang bahagia bersama keluarga yang besar dan bahagia di samping keluarga mereka. Namun begitu ianya tidak mematahkan semangatnya untuk ke depan. Cuma dia tidak mahu menonjolkan dirinya kepada orang ramai kerana tidak mahu orang mengenalinya dan akan memperkatakan dirinya. Bagi dia,biarlah dia seorang yang menyimpan rahsia serta masalah yang dihadapinya dan menyelesaikannya sendiri. Apa pun tanamkan sikap positif dan jangan cepat berputus asa dan ingat dugaan untuk kita adalah pelbagai. Jangan cepat melatah bila diuji. Ada yang diuji dengan wang ringgit dan ada pula yang diuji dengan kemiskinan. Jika kita berjaya melaluinya, Alhamdulillah. Dan bila kita jatuh dan terduduk carilah ruang untuk membina dan bangunkan kembali keyakinan diri. Dia seorang yang memastikan objektif jelas, sangat yakin dengan diri, jujur, optimis dan bertenaga.

            Kejayaan Norzulaikha pada awal pula dia memperoleh keputusan dengan keputusan SPM yang boleh dikatakan cukup-cukup makan dia telah menyambung pelajarannya ke peringkat STPM pula. Namun begitu dengan keputusan yang diperolehnya tidaklah terlalu memberangsangkan kerana mendapat agregat sebanyak 2.95. Dengan itu,keputusan yang diperoleh tidak melayakkanya untuk mendapat tempat di pusat pengajian tinggi universiti tempatan. Namun begitu ianya tidak mematahkan semangat untuk anak gadis yang bernama Norzulaikha Bt Mashar untuk meneruskan perjuangan dengan berusaha untuk meneruskan usaha gigih menyambung pelajaran di peringkat diploma pula. Setelah itu dia memasuki kolej swasta dengan mengambil jurusan diploma kewartawanan di institusi tersebut. Dengan semangat dan minat yang mendalam untuk menjadi seorang wartawan dia berusaha dalam menggapai impian dengan berhasrat dan bercita-cita menjadi seorang wartawan yang berjaya yang dikenali oleh orang ramai. Dia berhasrat dan bercita-cita untuk menjadi seorang pembaca berita yang hebat. Mungkin dengan hasrat keinginan dan cita-cita yang kukuh telah membuatkan semangatnya membara dan ingin membuktikannnya kepada orang ramai bahawa dirinya seorang yang berkebolehan. Baginya,bidang wartawan yang dipilih telah menajamkan minatnya untuk lebih ke depan kerana ingin menjadi seorang pembaca berita dan pengacara televisyen dan mahu dirinya berada di kaca televisyen.

            Menjadi seorang wartawan tidak seharusnya mengejar populariti. Wartawan boleh jadi agen khidmat masyarakat. Besar ertinya kepada mereka yang memerlukan. Tapi untuk jadi yang terbaik usaha perlu dilakukan. Baginya,berbekalkan kemahiran yang dipelajari,ditambah dengan usaha yang berterusan dan tidak jemu mendengar nasihat orang yang lebih arif dan berpengalaman. Apa yang membuatkan Norzulaikha ini meminati dunia kewartawan ialah kerana minat yang mendalam dalam bidang penulisan dan membaca. Iqa juga pernah berkata bahawa pengalaman masa lalu ikut menentukan pilihan kita di masa akan datang. Alasan tersebut mungkin menjadi pengalaman yang ikut mempengaruhi pilihannya mengapa Norzulaikha binti Mashar memilih menjadi wartawan.

           
            Dan ketika ini juga dia sedang memasuki semester 5 pada tahun ini.Dengan harapan yang tinggi dan tugas beratnya untuk memikul segala tanggungjawabnya di masa kan datang, dia sabar dan dengan semangatnya yang berkobar untuk menolong keluarganya dan juga dirinya, Iqa terus berusaha untuk menggapai kejayaan di menara gading. Tetapi tanpa seorang insan misteri yang banyak menolongnya untuk bangkit meneruskan kehidupan, banyak memberikan semangat dan nasihat kepada Norzulaikha mungkin dia tidak akan menjadi dirinya. Setiap kejayaan yang dikecapi oleh Norzulaikha binti Mashar adalah kejayaan untuk arwah bapanya dan juga ibu dan adiknya.

1072 patah perkataan 
      

Monday, June 27, 2011

“aku memiliki sepasang mata, tp tdk dapat selalu melihatmu.
aku memiliki sepasang tangan, tp tdk dapat selalu melindungimu.
tapi aku memiliki sebuah hati, yang selalu berdoa untukmu”
Kadang-kadang ALLAH hilangkan sekejap matahari kemudian dia datangkan pula guruh dan kilat. Puas kita mencari di mana matahari, rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi yang indah ...
Belajarlah bersyukur dengan jodoh anugerah tuhan.. usah mendambakan teman secantik balqis, andai dirimu tidak seindah sulaiman.. mengapa diharapkan teman setampan yusof, andai dirimu tidak setulus zulaikha... tak perlu mencari seistimewa khadijah, andai dirimu tidak sesempurna Rasulullah SAW...
Mungkin Tuhan sengaja mahu kita berjumpa dgn orang yg salah sebelum menemui insan yg betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yg betul, kita akan tahu bagaimana utk bersyukur dgn pemberian dan hikmah disebalik pemberian tersebut.

Apabila salah satu pintu kebahagiaan tertutup, yg lain akan terbuka tapi selalunya kita akan memandang pintu yg telah tertutup itu terlalu lama hinggakan kita tidak nampak pintu lain yg telah pun terbuka untuk kita.


Teman yg paling baik ialah seseorang yang kita boleh duduk bersama di dalam buaian dan berbuai bersama tanpa berkata apa-apa pun dan kemudian berjalan pulang dgn perasaan bahawa itulah perbualan yang paling hebat yg pernah kita rasai.
 Crazy Memang benar yang kita tidak akan tahu apa yg kita punyai sehinggalah kita kehilangannya dan juga benar bahawa kita tidak akan tahu apa yg kita rindukan sehinggalah "Ianya" hadir.
Ia cuma mengambil masa seminit untuk jatuh hati pada seseorang, satu jam utuk menyukai seseorang, satu hari untuk menyintai seseorang tetapi ia mengambil masa sepanjang hidup untuk melupakan seseorang.
Jangan pandang kepada kecantikan kerana ianya akan lapuk ditelan usia, jangan kejar kemewahan kerana ianya akan susut ditelan masa. Apa yang kekal hanyalah kecantikan hati seseorang... .
Kasih dia nan trindah..suatu wkt dia yg kte benci..dia yg slalu kte marah..dlm hati kte..DIA HNY KAWAN..HNY KWN..bkn istimewa pun..d saat kte susah,d saat kte dsakiti,dialh yg setia..tmpt meluah sgala keluh kesah..tmpt mmimpin dri jd tabah..dugaan dmi dugaan..inilh takdir..inilh ktentuan Ilahi..jdoh kte dgn dia.tnyata dia lbh baik dr ssorg yg kte harapkn slm nie.
DIA KASIH NAN TERINDAH,TERIMALAH SEADANYA..






Saturday, June 25, 2011

i know who i am . and you don't have to judge me . everyone not perfect . we all same . nobody was perfect in this world . so , don't ever think that you are more perfect than other people :)



Tuesday, June 21, 2011

hyepp~lam idup aku..diz is da 1st time aku g uma lelaki..aku xpena jumpe parents sape pun,,tp tibe2 bile wan ajak aku terus janji n terus pegi..x dinafikn mmg ase agk gementar sesgt la..gelabah beb! hihihihi..tp xpe mgkn aku kuad sbb krn cnteku pdnye..oh my bb wanip0h..bb syg pegi jumpe family bb sbb syg pcye bb n ikhlas nk jmpe parents bb aw..ikhlas lm hubungan ite nih! tp kan macam2 die sanggup beli utk aku semata nk pegi blk ipoh akak die tunang. brg2 yg dibelikn pun bnyk n mahal2..aku pun da takot sgt tgk duit die bnyk abis..ishh~
die sanggup belikn aku bj kebaya purple sbb tema tunang tuh kaler purple,pastoh beli lipstick,alat mekap sume...bnyk tuh die abes wet beli utk aku..



bb PEACE YAWR~

time sblm g ipoh uh die dtgla amek aku kt kuantan..aku tekejut aw ingtkn die xkn dtg..tp die pun mcm serba slah gak lah..ishh2 xpasal2 die kol ckp "sayaaannnggg..bb otw nk g ktn amek syg nih"..
aku pun ape lagik ya allah jantung cm nk gugur jerk..aku ingtkn die xjadik amek aw..hihihihi..tp aku pun de gak la ase hepi kan sbb pe bole gak jejln kt ipoh..pasai aku xpenah jln2 kt ipoh pon..nk gak aku taw yg die nih ikhlas ke x kapel ngn aku ke an..yelaa maklumla sumenye lam perhatian bg sorg pompuan mcm aku..mestila nk hbgn yg jujur n ikhlasss!! kan bb?? heheh..lam bus tuh aku ase gak sket takot pe akn jd bile smpy ipoh nti kan..cm2 aku pk,takot family die x time aku ke pe an nti die ckp aku x malu lak sbb ikot laki blk umah ke pe an,lam bus uh aku asek mintak lmbt lg la smpy ipoh.hahaha. tp last2 smpy je ipoh,alhamdulillah aku diterima n dilayan baik oleh familynyer..hepi sgt2..
lam mse aku kt uma die aku tgk la cre family die bergurau senda sume kan..ishh beza sgtla ngn family aku! dorg punye family sumpah meriah. xmcm family aku yg masing sume ade ase dengki2. mmg family aku nih blagak sket pon. jeles gak lah ngn family wan. hikhik..bb jgn mrh yer~
tp yg penting syg cinta bb sgt2 taw x..syg pegi ipoh sbb ikhlas cntekn bb sgt2..aku hanya cinta sorang laki lam dunia nih..bb adalah satu antara sejuta~luveya~

Monday, June 13, 2011

cuti sem yg busan~!

haipp..ari nih aku sgt busan..seharian duduk d uma sajer..nk kua xb0le c0z de saked skett..hikhik..korg nak taw ke?? ahh xpyhla..sebokk jer! hahaha..xde watpe..cm besela bile busan men game..fb..sampai aku pun da khatam men sume game..hikhik..

Saturday, April 9, 2011

FROM IPOH WITH LOVE.....8 april 2011


7 april 2011 - begitu hepi aku sbb impian nk bwk balik bakal menantu mama kew ipoh..berkobar2 rsenye..smpi aku pg bank tgk gaji dah msuk kew blm..tp dpt mcg dari syg aku diew kate xdpt dtg coz assgment byk x wat..pergghhh!!! berkecai sudah atie aku...tp aku phmkan prasaan diew cmne..mcm2 tekanan syg aku lalui..so aku phm..tp aku nekad jugak nk pg jmp diew coz aku nk bg smangat kt diew..nk tunjuk kan aku msih menyintai diew seperti dulu..and nk bg hadiah harijadi kt diew.....dgn restu mama,,aku pown belayar kew pantai timur semenanjung dgn hati yg gembira...yelah sapew x hepi jmp owg yg kita cintai!!!!

8 april 2011- akhirnye smpi juger aku d kuantan....alhamdulillah syukur aku selamat smpi...best yg teramat sgt2 coz dpt jmp diew..perkataan yg slalu aku dgr tp kali ni kelainan nada and reaksi si dia 'bbbbbbBB''' aku terus memelok diew ngan penuh rs ksih syg,rindu,cinta yg x berbelah bagi...airmata aku mengalir tanpa disedari..gembira x terhingga aku melihat syg aku...kami pown berjalan 1 hari di kuantan..jalan kaki 2..tp aku xpnt langsung ms 2..sbb aku hepi si dia adew d cc aku...kami pg kew berjaya megamall kuantan..kami karaoke bersama2...sdp sungguh suare diew..mmg sebijik suare cm elyana...lagu diew nyanyi pown pakai kanta cinta dinyanyikan oleh elyana..hahaha...lps 2 kami pg kew east cost mall..shopping complex yg branded2..kami jln2..and then kami pg kew benteng..tmpt yg slalu aku nk pg akhirnye diew bwk aku..thanx taw syg..bb xkn lupakan kenangan 2..kami byk amek pix ms 2...syg mmg photographer yg pandai amek gmbr...salah satunye pix di ats..romantik x...hehehehe...muke diew leh nmpk kt lens spek aku...

9 april 2011 - aku smpi di ipoh..mmg sedih..aku rs xnk jew balik ipoh..tp apew kan daya...masing2 adew keje sendiri..sebelum 2 sy nk meminx maaf kt syg sy..bb dah ctew hal yg sebenar..bb akan tunaikan jnji2 bbb...bb bersumpah!!!! hanya NORZULAIKHA BINTI MASHAR  bertakhta d atie bb!!!! (sebenarnye adew adegan sedih tp xmo ctew biarlah menjadi rahsia kpd kami ber2)
hehehehe sweet moments yg xkn bb lupe syg...

Wednesday, April 6, 2011

terokai kebahgiaan...hehehe



haaaa.....terokai kebahgiaan...sebelum 2. ASSALAMMUAILAIKUM...hehehe..lame x update blog..hehehe..menerokai..atau mencari same jew kan..anyway thanx taw syg..bb xsedih syg xdtg convo..jnji syg sentiase di cc bb yer..wat ms ni bb ngah mencari kebahgiaan yg dulu2..bb ngah usaha mewarnai hubungan iter...semoga dgn berkat usaha bb..insyallah ms akan dtg no more problem..tp kdg2 manusia xleh lari dari mslh tp kita ber2 kena hadapi same2 kn syg..haaaa...SELAMAT HARI JADI YANG KE-secret..(nti syg mare) hehehe..HOPE SYG SUKE KEK YG BB BG 2..walau bb xpnh tgk pown..moge kita ber2 panjang umo n murah rezki..mwaahhh!!! cinta syg sowg!!!!!! mwaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

Tuesday, March 29, 2011

<3myhubby<3
bb da conv0!!! yeahhhh!!..syg s0nok bb da c0nv0 aw..bb da jadik lebih matang la lepas nih ea..bb syg nk mintak maf sbb xpat pegi tgk bb conv0..syg taw bb tecarik2 syg kan..cian bb!!..syg jaat sgt wat bb cmt0h..papehal pun tahniah eyh bb..i luv u m0reeeee!!!..luv u hubby~
hi..da lame x upload pix baru..nih pic time trip g melaka..sonok gilerr..tp lam keseronokan aku..aku tlh wat seseorg yg aku cinte sedih..time nih aku xpat gik tgk wan ipoh conv0..mesti die sedih tanpa aku kan..aku sedih gak..tp xnak tunjuk sgt2..bb syg mintak maf taw x pegi conv0 bb ..jgn la mrh syg..bnde xpat nk elak nk wat cene bb..bb jgn sedih n nages2 lagik ea..i luv u s0rg jerkk!! mmmmwaaaahhhhhhhhhh!!!!

Monday, March 21, 2011

ello..diz is my new bb nikon,,hhehehe..bb jgn jeles ngn syg yer..bb syg tetap syg bb lebih!!!..
cyg bb..!!!!

Thursday, February 24, 2011



hye..xleh tdow..terlampau merindui diew...
diz song diew tujukan aku ms aku tgglkan diew..perghhh mmg menusuk jiwa...diew suh aku dgr..
aku dah dgr lme..tp ntah cmne bleh lagu 2 kena ngan kami...aku harap aku xkn hampakan diew ag...aku jnji akan tebus balik apew yg aku wat..skunk aku sdg memulihkan balik hbgn ngan diew..aku terlampau mencintai diew....thanx syg time bb balik..tnp syg sapew lah bb..hny syg sowg yg phmi bb..
bb berharap cinta kita akan mekar mcm dulu balik!!! luv u syg so much!!!

Wednesday, February 23, 2011

ni sygku!!!



ni antara kenangan aku ngan diew...mwaahhh!!! ni kali kedua aku pg lawat diew...best glew ms ni..aku ngan diew sahaja..mesra x?? hahaha kami dah sebati...aku x myesal lgsung pilih diew..diew adlh yg terbaik dari yg baik...aku terasa aman bler di samping si dia..diew suke gelak bler aku wat lawak tp aku x wat lawak pown diew gelak gak..tp aku pown ske gak gelak..hehehe..kn aku dah ckp aku ngan diew 1 kepala...aku bersyukur dpt diew..aku xkn lpskan diew dah..aku xkn wat silap ag...cukup2 apew aku wat kt diew..aku akan tebus balik...
putih x kami?? hehehe...diew suke main misai aku...diew slalu ckp aku comey walau muke aku ganaz,,,seganaz mne aku,aku tetap berlembut ngan diew...bler aku mare diew diew mcti tengking balik..tp akhirnye kami berbaik gak...nti aku atau diew akan ctew kn ms perkenalan kami....adios..tdow!!
cinta sama iqa!!!

diz is my true love..



iqa mashar...my love..hii u all...huhuhu...ari2 diew ctew psl aku..skunk aku ctew psl diew lak..menawan x senyuman diew?? hehehe mcm senyuman aku..dowg byk ckp (our frenz) muke kami same..mmg kowt..hahaha..cara perkenalan kami mmg best..mmg cukup best...hehehe..bwu knl tp mcm bertaun bercinta..tp aku mmg  cintakan diew sgt2..diew cpt memahami aku walaupown diew byk men2..kami 1 kepala...aku suke cara diew gelak,senyuman diew,cara diew pndang aku..diew sowg yg matang,lemah lembut,dgr ckp,cantik,menawan...suare diew pown comey..suare diew sdp..ctew2 diew mau jd artist..aku sentiase support diew apew yg diew wat..aku sggp wtpew sajew utk diew...lau nk ikowtkan kami byk kenangan....diew jodoh aku...aku pnh wat diew terseksa...tp skunk aku xkn wat dah..aku xske tgk diew merana..biar aku merana jgn diew merana...syg maafkan bb yer....mwaahhhhh!!! and diew slalu pggl aku "bb hebat!!"" hehehe...hope hbgn kami berpanjangan...aku mencintai diew!!! antoo muncung..sbb muncung diew tajam..suke patuk aku...hehehe...xdew sapew2 yg phmi aku hny diew...bleh dikatekan ssh sng kami bersame..aku xkn lukakan atie diew dah..walau diew degil mcm aku...keras kepala..hikhik...tp slalu kami gado kami cpt baik balik...aku sentiase mghormati diew..aku harap diew myintai aku sepenuhnye...thanx syg utk sume..xleh ctew lebih2 biar aku dan diew yg taw...bler tgk muke diew masalah aku akan hilang...mwaahh!!!! antoo gg love antoo muncung..

cintamatiku nurzulaikha!!!

Saturday, February 19, 2011

tocang pokok kelapa..kt bwh tuh cene aku nk tulis erk..adehh..
























bb wan ipoh kiter~
hi,,mesra x kami?? iqa cinta die sesgt..mwahhh kt bb!! wiwit..luv u so much b..

my1stluv

hi all,,this is me iqa n my furure huby,,wan ipoh!!..luv him so much..muke ktorg same x??hahaha..ramai org ckp cmtoh..die ant0o gg..aku lak ant0o muncong..ktorg start kapel time bln 7 cmtoh laa..aku ingt lagik time uh musim bola kot,smpy tiap2 mlm ktorg tgk bola smbl chat ta0.son0k!!..die best!! s0rg yg tegas,bek ati,x kdekot sbb salu bg wet blnje kt aku ngn bg kdt kat aku..hehehe..pastoh die nih romantix,nmpk jek muke ganaz tp ati lemb0t bagaikan softlan yg aku pakai utk lembotkan bj2 aku..hihihi..tgk uh gg die putih x?? comey an?? die nih mkn krepek lebeyh suke mrepek2..ske wat aku gelak ngn lawak2nyer..best!! hope kami ade jodoh dan kekal bsame..mwahhhh bb~