Wednesday, February 23, 2011

diz is my true love..



iqa mashar...my love..hii u all...huhuhu...ari2 diew ctew psl aku..skunk aku ctew psl diew lak..menawan x senyuman diew?? hehehe mcm senyuman aku..dowg byk ckp (our frenz) muke kami same..mmg kowt..hahaha..cara perkenalan kami mmg best..mmg cukup best...hehehe..bwu knl tp mcm bertaun bercinta..tp aku mmg  cintakan diew sgt2..diew cpt memahami aku walaupown diew byk men2..kami 1 kepala...aku suke cara diew gelak,senyuman diew,cara diew pndang aku..diew sowg yg matang,lemah lembut,dgr ckp,cantik,menawan...suare diew pown comey..suare diew sdp..ctew2 diew mau jd artist..aku sentiase support diew apew yg diew wat..aku sggp wtpew sajew utk diew...lau nk ikowtkan kami byk kenangan....diew jodoh aku...aku pnh wat diew terseksa...tp skunk aku xkn wat dah..aku xske tgk diew merana..biar aku merana jgn diew merana...syg maafkan bb yer....mwaahhhhh!!! and diew slalu pggl aku "bb hebat!!"" hehehe...hope hbgn kami berpanjangan...aku mencintai diew!!! antoo muncung..sbb muncung diew tajam..suke patuk aku...hehehe...xdew sapew2 yg phmi aku hny diew...bleh dikatekan ssh sng kami bersame..aku xkn lukakan atie diew dah..walau diew degil mcm aku...keras kepala..hikhik...tp slalu kami gado kami cpt baik balik...aku sentiase mghormati diew..aku harap diew myintai aku sepenuhnye...thanx syg utk sume..xleh ctew lebih2 biar aku dan diew yg taw...bler tgk muke diew masalah aku akan hilang...mwaahh!!!! antoo gg love antoo muncung..

cintamatiku nurzulaikha!!!

No comments:

Post a Comment