Wednesday, February 23, 2011

ni sygku!!!



ni antara kenangan aku ngan diew...mwaahhh!!! ni kali kedua aku pg lawat diew...best glew ms ni..aku ngan diew sahaja..mesra x?? hahaha kami dah sebati...aku x myesal lgsung pilih diew..diew adlh yg terbaik dari yg baik...aku terasa aman bler di samping si dia..diew suke gelak bler aku wat lawak tp aku x wat lawak pown diew gelak gak..tp aku pown ske gak gelak..hehehe..kn aku dah ckp aku ngan diew 1 kepala...aku bersyukur dpt diew..aku xkn lpskan diew dah..aku xkn wat silap ag...cukup2 apew aku wat kt diew..aku akan tebus balik...
putih x kami?? hehehe...diew suke main misai aku...diew slalu ckp aku comey walau muke aku ganaz,,,seganaz mne aku,aku tetap berlembut ngan diew...bler aku mare diew diew mcti tengking balik..tp akhirnye kami berbaik gak...nti aku atau diew akan ctew kn ms perkenalan kami....adios..tdow!!
cinta sama iqa!!!

No comments:

Post a Comment